O prijatí žiadosti vás bude Union zdravotná poisťovňa informovať notifikačným emailom. Žiadosť čaká na potvrdenie výkonu zubárom, ktorý tieto potvrdenia zasiela zvyčajne začiatkom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po ošetrení. Aj pri dentálnej hygiene čakáme rovnako tak na vykázanie výkonov dentálnym hygienikom z dôvodu preverenia údajov.
Následne žiadosť spracujeme a o schválení príspevku vám zašleme potvrdzujúci email.
Príspevok posiela Union zdravotná poisťovňa priamo na váš bankový účet, ktorý si zadáte pri vypĺňaní žiadosti v Online pobočke.
Pozrite si prehľadný návod, ktorý vám uľahčí podanie žiadosti o preplatenie zubného ošetrenia, alebo dentálnej hygieny:
Ako požiadam o príspevok pre dieťa?
Na aké ošetrenia si môžem uplatniť príspevok?
Na aké ošetrenia a úkony sa príspevok nevzťahuje?
Čo potrebujem k žiadosti o príspevok?
Je obmedzený počet ošetrení a koľko krát môžem požiadať o príspevok na zuby?
Kedy najneskôr môžem požiadať o príspevok?
U ktorého zubára mi vzniká nárok na príspevok a kde nájdem zoznam zmluvných zubárov?
Má preventívna prehliadka vplyv na získanie príspevku?
Ako zistím môj aktuálny zostatok na príspevok?
Ako a do kedy môžem požiadať o príspevok za predošlý kalendárny rok?
Čo mám robiť, ak mi príspevok nepríde v lehote?
Čo mám robiť ak som pri vypĺňaní žiadosti uviedol nesprávny IBAN?